loading...
هلو موزیک
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساسی در تاریخ 1394/04/19 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

آقا ما قبول داریم صداش رو تقلید نکرده اما دیگه این عندش بود که اومده دقیق مثل مرتضی ژست و تیپ زده و عکس گرفته
در مورد صدات هم بگم من دارم رو اولین آهنگم کار میکنم...وقتی کسی مثل تو میتونه بخونه منم میتونم ...به صدای خودم امیدوار شدم...ممنونم که به من امید دادی
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
alirezashabaninejad
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت بزرگ هلو موزیک راچگونه ارزیابی می کنید؟
    برترین خواننده پاپ ایران از نظر شما کیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2463
  • کل نظرات : 209
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 1,486
  • بازدید سال : 25,153
  • بازدید کلی : 123,777