loading...
هلو موزیک
alireza shabaninejad بازدید : 42 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از   مجتبی حسن زاده  به نام  دیگه دوست ندارم

 

مجتبی حسن زاده آهنگ  دیگه دوست ندارم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

مجتبی حسن زاده آهنگ دیگه دوست ندارم

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

مجتبی حسن زاده آهنگ دیگه دوست ندارم/strong>

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shahram delkash در تاریخ 1393/06/04 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

سلام بزرگوار
چون از شما ایمیل و شماره تماس نداشتم تا ارتباط برقرار کنم
مجبور شدم به صورت پیام تو وبلاگتون پیشنهادم رو بهتون ارائه بدم
چند وقتی هست محصولات ارگانیک و طبیعی برگرفته از آلوئه ورا و عسل رو به ایران وارد میکنم
این محصولات اونقدر کیفیت و خواصیت دارند که برای تمام موجودات میتونن مفید باشن
پیشنهادم اینه به سایت من سر بزنید و یا برای مشورت محصول مورد نیاز خودتون با من تماس بگیرید و یا با ایمیل من درارتباط باشید
یه مسئله جذاب تر اینکه من تعدادی نماینده فروش هم نیاز دارم که تو هر کجای دنیا باشه میتونه همکاریش رو شروع کنه
چه به صورت آنلاین چه به صورت فیزیکی شکلک
09358634828
shahramdelkash@gmail.com
www.winnersclub.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
alirezashabaninejad
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت بزرگ هلو موزیک راچگونه ارزیابی می کنید؟
    برترین خواننده پاپ ایران از نظر شما کیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2463
  • کل نظرات : 209
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,094
  • بازدید ماه : 2,841
  • بازدید سال : 26,508
  • بازدید کلی : 125,132