loading...
هلو موزیک
alireza shabaninejad بازدید : 41 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید رستمی آهنگ فکر من باش

+ متن آهنگ

مجید رستمی آهنگ فکر من باش

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

مجید رستمی آهنگ فکر من باش

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

مجید رستمی آهنگ فکر من باش

  ♫♫♫

این دقایقی که با تو جون میگیره
چقدر به پیش پای تو حقیره
تو رو من یه جور دیگه می‌پرستم
گله ای نیست از این دلی که گیره
نباشی.. میمیره..

فکر من باش
تحمل ِ ندیدن تورو ندارم
همیشه تو هوای بی تو بد میارم
چقد دلم میخواد باشی کنارم
فکر من باش
نمیتونم خیال کنم نباشی
نمیخوام که حسرتم باشی

  ♫♫♫

من از احساسی که دارم
نمی‌ترسم نمی‌سوزم
به تو محتاجه نفس‌هام
تو که باشی نمیپوسم

من از هر چیزی که دارم
به هوای تو گذشتم
حالا هر چی که میخوای باش
من همین انتخابو داشتم

فکر من باش
تحمل ِ ندیدن تورو ندارم
همیشه تو هوای بی تو بد میارم
چقد دلم میخواد باشی کنارم
فکر من باش
نمیتونم خیال کنم نباشی
نمیخوام که حسرتم باشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
alirezashabaninejad
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت بزرگ هلو موزیک راچگونه ارزیابی می کنید؟
    برترین خواننده پاپ ایران از نظر شما کیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2463
  • کل نظرات : 209
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 768
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,358
  • بازدید ماه : 3,105
  • بازدید سال : 26,772
  • بازدید کلی : 125,396