loading...
هلو موزیک
alireza shabaninejad بازدید : 61 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مرتضی پاشایی به اسم روزهای سخت

+متن آهنگ

مرتضی پاشایی آهنگ روزهای سخت

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

مرتضی پاشایی آهنگ روزهای سخت

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

مرتضی پاشایی آهنگ روزهای سخت

 ♫♫♫

بارون صدای احساســه
نمه بارون چشاتو میشناسه
تورو از دست دادم
تو یه لحظه آدم دنیاشو می‌بازه..
تلخه سکوته این خونه
آخه غیر از خدا کی می‌دونه
تو دلم آتیشه
با تو بهتر میشه حال ِ این دیوونه..

این روزا سختر از اونه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطـره سر کنی
تو میدونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره..
یه جوری هق هق.. زدم صدام زخمیه
این اون دردی که نمیفهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پروازمون
گرفتست چقدر دل ِ آسمون..

  ♫♫♫

من دلخورم تو ام هستی
ولی باز این غرورو نشکستی
چی شده بی خوابی
تو که راحت رو من چشماتو می‌بستی
درگیره درد مجنونم
مردم میگن که دیوونم
مگه تنها تنها
میری زیره بارون که من پریشونم..

این روزا سختر از اونه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطـره سر کنی
تو میدونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره..
یه جوری هق هق زدم.. صدام زخمیه
این اون دردی که نمیفهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پروازمون
گرفتست چقدر دل آسمون..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
alirezashabaninejad
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت بزرگ هلو موزیک راچگونه ارزیابی می کنید؟
    برترین خواننده پاپ ایران از نظر شما کیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2463
  • کل نظرات : 209
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 469
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,059
  • بازدید ماه : 2,806
  • بازدید سال : 26,473
  • بازدید کلی : 125,097